پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119329
احضار اميرعباس سلطاني به خاطر پرونده زنجاني
تاریخ انتشار : 1393/08/03 10:10:44
نمایش : 2164
اعضاي کميته پيگيري تخلف بابک زنجاني در مجلس خبر از احضار اميرعباس سلطاني مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شرق، بخش عمده‌اي از اخبار پشت‌پرده بابک زنجاني تا به امروز از زبان اميرعباس سلطاني رسانه‌اي شده اما حالا اعضاي کميته پيگيري تخلف بابک زنجاني در مجلس خبر از احضار اميرعباس سلطاني مي‌دهند.

بر اساس اين گزارش، خبر در مجلس پيچيده و حسين دهدشتي آن را تاييد مي‌کندو مي‌گويد: «نمي‌دانم دليل اين کار چه بوده؟ نماينده حق دارد در مورد مسايل مختلف اظهارنظر کند و فساد هميشه خط‌‌قرمز بيان مسايل است.»

او در ادامه از درخواست‌هاي مکرر براي حضور نماينده قوه‌قضاييه در جلسه‌هاي «کميسيون انرژي» مجلس خبر مي‌دهد: «سه‌بار درخواست کرده‌ايم و هيچ‌بار هم نماينده‌اي به جمع کميسيون اضافه نشده است. ما پيگير اخبار تخلف هستيم و نمي‌شود نماينده مجلس در اين زمينه بي‌اطلاع باشد. اگر ورود به‌موقع مجلس و سخنان وزير نفت نبود، شايد پرونده زنجاني مدت ديگري به همان شکل ادامه مي‌يافت. به همين‌خاطر نمايندگان نيازمند تقدير‌ند؛ نه احضاريه.»

عليرضا محجوب هم خبر احضار اميرعباس سلطاني را شنيده و مي‌گويد: «نمايندگان پيگير در مجلس در اين زمينه به‌طور کامل از ايشان دفاع خواهند کرد.» سلطاني عضو «کميسيون انرژي» و يکي از اعضاي کميته سه‌نفره پيگيري پرونده بابک زنجاني در مجلس نهم است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html